środa, 17 sierpnia 2011

Chwalenia się ciąg dalszy...

Wiem, że może się strasznie chełpię, ale to wszystko jest strasznie ekscytujące!!! Nie pisałam od paru dni, a w ciągu tych paru dni tyle się wydarzyło...

NIEDZIELA
Jarmark Dominikański 
Trójmiasto
Na Jarmarku szukałam i szukałam. Zaglądałam i zaglądałam. I znalazłam!!! Mianowicie stoisko Karoliny-G !!! :)
Pogadałam, popodziwiałam, mój tato też :) Morski liść był przecudny!!! O wiele ładniej wygląda w rzeczywistości! I te pierścionki żuczki :)

Później...
Zwiedzanie wystawy klocków Lego w Ratuszu Gdańska
A potem zwiedzanie innej wystawy 
Najbardziej spodobał mi się przedwojenny automat na słodycze :)
 Jest napisane na nim "SUSSIGKEITEN" czyli to na pewno to :)
Coś co także bardzo mi się spodobało
Czyli pokoik krawcowej ( tato! kiecki są!!! :)
Potem do cioci Dżyny i wujka Dzidka :)
A wieczorem na molo do Sopotu. Z leksza wymęczeni dotarliśmy do samochodu i do domciu :) A podczas drogi robale dorwały się do aparatu ( kradły aparat także wcześniej) i wypstrykały ok. 100 zdjęć!!! Mówię serio! Oto przykłady ich artystycznej twórczości:
Mina pt. " Nie macie nic lepszego do roboty?"
"Maybe I'm crazy, but I like it" :)
O mój Boszszsz...!!!! Zobaczyłam ufoludka!!! ( akurat po drugiej stronie obiektywu zdjęcie robił mój brat :)
Oł jeee.. :)
Od razu się humor poprawia jak się patrzy na takie kochane robale, prawda???




PONIEDZIAŁEK

Urodzinki Martuchy. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana!!! :)

WTOREK
Kiedy się dowiedziałam, że był listonosz i jest paczucha dla mnie, skakałam z radości jak dziecko :) Okazało się, że to wszystko od Malutkiej 
w ramach Kwiatowej wymianki na blogu Sylki
Wszystko pokażę 20 sierpnia :)

A na koniec coś cudownego :)
Wygrałam kolczyki u Anibyleco 
Bardzo się cieszę i gratuluję Bartkowi, który wygrał taką samą parę kolczyków dla swojej koleżanki ;)
Kolczyki są wprost prześliczne i nie mogę się doczekać kiedy przyjdą. Zacznę je nosić w październiku, kiedy przekłuję w końcu sobie uszy :)

2 komentarze: