sobota, 3 września 2011

Szczęścia chodzą parami :)

A ja się dołowałam, że nie mam szczęścia  w Candy...
A teraz parka szczęść przyszła do mnie zupełnie nieoczekiwanie :)
Pierwsze szczęście:

Wygrałam przepiękny kwiatkowy pierścionek u Kicy!

I szczęście nr dwa
Również przepiękne szczęście u Atorod Art!
Miedziany komplecik chainmal z białym koralem!

DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY Z CAŁEGO SERCA!!!

A teraz...
Wymianki, których po prostu nie mogę sobie odmówić
Wymianka w kratkę u Malutkiej
Wymianka jesienna u Luny
I wymianka kawowa u Cinki
Na którą już robię pachnący prezencik

Zapraszam wszystkie bloggerki na wymianki!!!
Uwielbiam takie zabawy i myślę, że każdy lubi obdarowywać inne osoby a także sam dostawać prezenty :)

A już niedługo z okazji tylu szczęść organizuję tajemnicze COŚ.
COŚ nie jest jeszcze dokładnie określone, ale na pewno COŚ wymyślę. Także czekajcie i lepiej uzbrojcie się w cierpliwośc, bo jak znam siebie, to COŚ nie prędko mi przyjdzie :)

Wkrótce Podaj dalej, na które zapisałam się u Dudqy.

2 komentarze:

  1. Gratulacje wylosowania ;) zapraszam czasem do siebie i dodaje do obserwowanych ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję aż dwóch wygranych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń