wtorek, 17 lipca 2012

Przepraszam...

Przepraszam Was dziewczyny. Tak, przez te 4 miesiące ciągle pamiętałam o candy. Mam nadzieję, że dużo krwi Wam nie napsułam. Zawsze było coś co musiałam zrobić na zaraz, a do tego jeszcze egzaminy, konkursy, cóż ostatni rok gimnazjum to nie zawsze fajna zabawa :) Więc jeszcze raz przepraszam, wszystko jest już wysłane i mam nadzieję, że będę jeszcze potrafiła wywołać radosny uśmiech na Waszych twarzach :)
Więc Hiperbolo, Shapeshifterko, AgoAleksnandroSilvanis przepraszam Was i mam nadzieję, że mi wybaczycie...

5 komentarzy:

  1. Paczuszka dotarła, opóźnienie wybaczone, buzia uśmiechnięta :) Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twojego bloga na bieżąco i wiem że miałaś egzaminy dlatego przymknęłam oko na candy. Niestety po skończonych egzaminach musiałaś dostać po uszach ^^ Paczuszka dotarła, prezenciki super. Już niedługo zabawa rozdajkowa u mnie na blogu więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawanie po uszach czasami się przydaje ;) Raczej już nie będzie takich niespodziankowych candy, chyba, że będę miała już przygotowaną nagrodę. Dzięki dziewczyny, cieszę się, że już wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, ze wpadasz :)
    Trzymam kciuki za udane wakacje, pomimo że zrobiły się trochę mokre.
    Buziorki***

    OdpowiedzUsuń
  5. przesylka do mnie dotarla dziekuje bardzo to wielka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń