poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dreaming, dream, dreamed...

Wybrałam drugie znaczenie słowa "dream" - marzyć, śnić; przygotowałam wpis art journalowy z małym chłopczykiem wyciętym z pewnej rosyjskiej książeczki z baśniami.

 Użyłam farby akrylowe, tempery, pastele olejne, kredki akwarelowe, akwarele, tusz...

...różniaste zebrane papiery oraz papier "Dark sky" z kolekcji SODAlicious "JOURNEY" zaprojektowaną przez Alicję Kandziorę-Mleczak, Agnieszkę Kucharską-Zajkowską oraz Annę Wach. Tę kolekcję będziecie mogli zobaczyć częściej w moich pracach, ponieważ muszę się pochwalić wygrałam art journalowe wyzwanie na blogu SODAlicious :) jestem z tego powodu przeszczęśliwa!
Dodałam też duuuużoooo.... brokatu do ciała (był w atomizerze, więc łatwo go było rozprowadzać:)
Ogromną inspiracją był dla mnie wiersz Krzysztofa Kamila Baczyńskiego "Kołysanka"


Wpis powstał w starej książce od chemii, co do której mam jeszcze poważniejsze plany - zajrzyjcie tu 17 kwietnia a wszystko wyjaśnię! :)





1 komentarz: